מיקום מדף מוצרים: מקסום את החשיפה העסקית של
טעות נפוצה מאוד של יזמים היא האמונה שאם המוצר שלי מספיק טוב ללא עוררין הוא ימצא את עצמו על המדף.
אבל כאן הניסיון והידע הקודם שלנו יכולים לחסוך זמן ומאמץ, כמו גם את הסיכוי להצלחה לחדירה לשוק.
30+ שנות ניסיון בתעשייה האמריקאית העניקו לנו את היכולת להציב מוצרים הן על המדף והן על OEM. מקמעונאי ועד קניין רוחני, לצוות שלנו יש קשרים אישיים בשווקים המתאימים בארה"ב.
יש לנו את היכולת למקם מוצרים על מדפים קמעונאיים וסיטונאיים. הקשרים המגוונים שלנו בארה"ב ובאירופה עם חברות מיקום מוצרים מספקים לנו יתרון בחדירה לשוק המוצרים.
תחום שטחי המסחר הוא פלח ייחודי בשוק. רוב היזמים אינם מודעים לעובדה שחנויות קמעונאיות גדולות עוסקות ישירות רק בחברות מיקום מוצרים. מנהל קמעונאי לא יסתכל על מוצר בודד, אלא יבדוק שורה של מוצרים בפגישה אחת. המציאות הייחודית הזו עושה את זה חשוב לדעת מי הם המתווכים של מיקום המוצר עבור מוצר מסוים. וחשוב מכך, שיהיה איתם מערכת יחסים אמינה.
ולמה זה? כי יש מיליוני אחרים בדיוק כמו הרעיון הנהדר שלך שמנסים למשוך את תשומת לבם ולהניח אותם על המדף. מערכת יחסים קודמת עם החברות הללו היא בלב הסבירות האם המוצר שלך לא יישב על המדף.
שנות הניסיון שלנו ומערכות היחסים שלנו מבטחים את הסבירות שהמוצר שלך יקבל את הטיפול הראוי.
מדוע ייעוץ עסקי מקצועי חיוני להצלחה?
ייעוץ עסקי מקצועי מספק תובנות מומחים, פתרונות חדשניים ואסטרטגיות מותאמות, חיוניים לניווט בדינמיקה מורכבת בשוק ולהשגת הצלחה.
רוב היזמים עושים את הטעות הנפוצה ומאמינים שהם אינם זקוקים לייעוץ עסקי מקצועי בתחילת המיזם שלהם. בחירה נבונה של צוות לכל מיזם סטארטאפ צריכה לכלול מנהל מקצועי ומממן כבר מההתחלה, על מנת להגדיל משמעותית את הסיכוי להצלחה.